Helt ärligt, hur tänker de när en sån här annons sätts ihop? "Vi har en på-tippen-till-att-bli-överironisk 80-färgsatt sko som vi vill kränga till kidzen, fan släng in senaste bilden vi knäppte på han JT så går det i tryck idag".
Sen att JT är helt klädd i svart som nån sur johnnycashkopia och har ett par pretty fuckin´ far from ett färgglatt 80tal svarta skor, vad tänker man då? Att man är blåst som köper deras spexskor när de som de sponsrar totalvägrar att clowna ut sig i dom? Varför kan de inte bara skejta i skon som de försöker kränga i annonsen? DC gör likadant och har gjort det i minst 10 år.
Det blir förresten nästa surgubbeföljetong här på riptoylesblogen; varför kör DC med samma annons som de gjort sen 2001? Haaallåå!?
Lite grävande journalistik i kansliets arkiv först bara.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar