måndag 2 november 2009

Spindelmannen fångad på film!

Efter det här legendariska dubbelfattade backhanden för ett par år sen kom Alex en kort tid att kallas för Spiderman. Sen följde incidenten som gjorde honom till Jailbird men nu verkar det som om han inte riktigt lämnat sitt gamla liv bakom sig trots allt. I en smygtagen film som vi på kansliet nu kan visa ser vi honom uppträda som Spindelmannen igen. Vi har konfronterat honom och ställt de frågor som vi alla vill ha svar på.


Riptoyles: Hallå Jailbird, har du sett klippet? Du ser lite nervös ut där efter själva dansen.
Jailbird: Jo, jag fick det visat för mej sent i går kväll. Men jag är inte säker på att det är jag på filmen.
R: Allvar? Så du menar att det kan vara vem som helst?
JB: Rent teoretiskt, ja.
R: Är det här ditt nya jobb som man hört talas om?
JB: Nej men vafan, det är det inte.
R: Ärligt, hur mycket fick du?
JB: 650 spänn. Svart. Men då fick jag behålla dräkten.
R: Okej, slösa inte bort dom nu bara.
JB: Nej exakt. Hej då.
R: Hej då.

3 kommentarer:

  1. Underbart när man kan ha roligt på någon annans bekostnad hahahahahaha!! DO ME DO ME!!

    SvaraRadera
  2. hahaha men va fan behövde du verkligen lägga upp det gamla klippet på mig, är ju faktiskt lite skämmigt...

    SvaraRadera