torsdag 11 oktober 2012

Lonely in the streets!


Första gången på länge jag skejtade mol alene och detta dessutom utomhus i ren street skating. Så jävvla gött! Hittade det skittaste ghetto-spottet norr om Möllan, en parkering med en minibank! Totalghetto och riktigt gött; no comply stalefish, stoora bonelless, no comply varial och ett hett nytt trick -sweeper! Alltid så värt när man sätter ett helt nytt trick. 
Vem hänger på till minibanken nästa gång?

Eftersom hullet var plaskblött fick jag ta pontus favorit, gamla steppe side. Haha, fyfan vad folk kollar när man rippar loss på de där sletna ruinerna.

5 kommentarer:

  1. Dude! That ghetto bank is one block from my house! You should have dropped by for a tysk smuggelöl!
    G-force

    SvaraRadera
  2. Yo! If ya wanna get deep in My Hood i can break it down like this. Tbs, skater pig barrier, sofialundskolas benches, Willy's flatbar, Allah pole jam, rosengårds gappet, Lidl rail, bank to window, sesab manny pad, industri bank flyout, and even some weird, secret diy in johannaslust!
    Bring the toyles and let's do this!
    G force

    SvaraRadera
  3. It´s on! G Hood safari, när blir det av!? Jag kan tänka mig nu i veckan en kväll det inte regnar, det var riktigt gött att rippa riktig straße tyckte jag. Amenfyfanvadkrautigt!
    spotify:track:54ao4wijnbWjQFqHXwik2p

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ååååå yeah! Kolla SMHI i schemat. Vi hörs.

      Radera
  4. Gammalt. Den banken rippade knugen sönder 1990.

    SvaraRadera